Vi har ekstraordinært travlt

Lige nu har vi desværre ekstraordinært travlt i Kundeservice, derfor kan du opleve længere svartider. Vi er i gang med at rekruttere nyt personale og forventer at kunne følge med efterspørgslen snarest muligt. Det er en stor hjælp for os, hvis du undlader at skrive flere mails om samme emne. Vi har modtaget din mail og svarer på mails i den rækkefølge, de kommer ind. 

Spørgsmål og svar

Vi har allerede en del spørgsmål som vi har svaret på – måske finder du dit svar her. Vi har opdelt svarene i emnerne Elbiler, Fjernvarme og Regninger & Betalinger.

Skriv til os vedr. elbiler

Har du spørgsmål vedr. elbiler og abonnement er du altid velkommen til at kontakte vores kundesupport. Jo flere oplysninger du giver os, jo hurtigere kan vi vende tilbage. 

Skriv til os

Har du spørgsmål vedr. fjernvarme, gas til transport eller biogas er du altid velkommen til at kontakte os. Udfyld formularen så vender vi hurtigt tilbage.

Bestil ladekort

Er dit ladekort bortkommet eller beskadiget kan du bestille et nyt ladekort her.
Ladekortet koster 59 kr. inkl. forsendelse. Vi lukker samtidig det gamle kort. 

Fejlmeld ladestander

Har du problemer med en E.ON-ladestander eller ladeboks hjemme? Hjælp os ved at beskrive dit problem detaljeret, så kan vi hurtigere få standeren i gang igen.

Fejlmeld ladestander

Mine sider

Se fakturaer og følge med i dit forbrug. Log ind på din personlige side med dit kontonummer og pinkode som du finder på din regning. Du kan ikke selv vælge pinkode. 

Gå til mine sider

Betalingsservice

Med Betalingsservice, slipper du for at modtage et månedligt indbetalingskort, som du skal indbetale manuelt.

Tilmeld dig her

Din mailadresse

Må vi bede pænt om din mailadresse? Vi behandler dine data fortroligt og sender kun relevante informationer.

Sig ja her