Gebyrer

  • Rykkergebyr: 100 kr.*
  • Lukning for varmen: 775 kr.*
  • Kørsel, hvis fejlen er på kundens eget anlæg inden for normal åbningstid (hverdage kl. 07-15, fredage kl. 07-14): 867 kr.
  • Kørsel, hvis fejlen er på kundens eget anlæg uden for normal åbningstid: 1.733 kr.
  • Gebyr for genåbning inden for normal åbningstid (hverdage kl. 07-15, fredage kl. 07-14): 775 kr.
  • Gebyr for genåbning uden for normal åbningstid: 1.395 kr.
  • Gebyr for nedtagning af måler: 740 kr.
  • Gebyr for genetablering af måler: 740 kr.
  • Gebyr for forgæves kørsel ved booket aftale: 550 kr.  
  • Flyttegebyr ved manglende meddelelse inden for 30 dage af flytning: 335 kr.                     
  • Fast returvarmeafgift for kunder med gammel måler: 225 kr. / MWh / mdr.

Bemærk:

  • Priserne er inklusive moms med undtagelse af priser markeret med * (momsfrit beløb)
  • Vær opmærksom på, at vi overdrager manglende betalinger til inkasso
  • Varmemåleren fjernaflæses månedligt, og afregnes efter det faktiske varmeforbrug
  • Sidste rettidige betalingsdato for regningerne er den 7. i måneden efter regningsdato
  • E.ON Varme Danmark ApS er berettiget til at foretage ændringer af priser, afgifter, gebyrer og bestemmelser inden for rammerne af den til enhver tid gældende lovgivning.
  • Endvidere gælder E.ON Varme Danmark ApS ”Almindelige Leveringsbestemmelser, april 2007”

 

Se dit forbrug på Mine Sider

Du kan altid følge dit forbrug på Mine Sider. Her finder du også dine regninger fra os. Log på med dit kundenummer her.

Bestil et servicetjek

Hvis dit system er indstillet forkert eller i stykker, kan det betyde, at du har et unødigt højt forbrug af varme eller ikke udnytter varmen godt nok. Bestil et servicetjek her.

Må vi kontakte dig på mail?

Udfyld vores formular, så får du automatisk besked på mail, når vi har nyt om din varme. Klik her.

Brug for hjælp?

Du har er altid velkommen til at kontakte vores kundesupport - skriv til os her.