Få tjekket hele din varmeinstallation igennem

Det koster 1.400 kr. inkl. moms, og det er penge, der kan være hurtigt tjent hjem igen. Hvis dit system er indstillet forkert eller i stykker, kan det nemlig betyde, at du har et unødigt højt forbrug af varme eller ikke udnytter varmen godt nok.

Sådan foregår et servicetjek

Ved besøget tester og gennemgår serviceteknikeren alle de installationer i dit hus, der har med varme og varmt brugsvand at gøre. Der kan være dele af din fjernvarmeunit, der trænger til at blive justeret, renset eller skiftet ud, hvis hele systemet skal køre optimalt.

Teknikeren justerer og forbedrer, hvor det er muligt, og fortæller dig, hvad du selv kan gøre for at spare på varmen eller få en lavere temperatur på dit returvand.

Hvis teknikeren har forslag til ændringer af dit fjernvarmesystem eller dele skal repareres, forklarer teknikeren hvilke og skriver det i den rapport, som du får efter servicebesøget. Du kan tage rapporten med til din VVS'er og få et tilbud på, hvad ændringerne koster.

Bemærk, at vores servicetjek til 1.400 kr. kun gælder for kunder med et årligt forbrug på under 50 MWh. Hvis dit forbrug er over 50 MWh, skal du kontakte vores Kundesupport for et specialtilbud på servicetjek.

Book et servicetjek

Bemærk at vi kun udfører servicetjek til eksisterende kunder i vores fjernvarmeområder.

Jeg ønsker at bestille et servicetjek til 1.400 kr. inkl. moms (gælder kunder under 50 MWh årligt)
Jeg vil gerne modtage e-mails med information om produkter, tjenesteydelser og særlige tilbud fra E.ON-koncernen

Vil du tyvstarte, inden teknikeren kommer, og spare på varmen allerede nu?

  • Brug alle radiatorer i samme rum – og indstil dem ens
  • Dæk aldrig din radiator med tøj, gardiner eller lignende. Heller ikke termostaten
  • Luft ud i 5-6 minutter dagligt, men husk at slukke for radiatorerne imens. Tør, frisk luft er billigere at varme op
  • Indstil temperaturen på dit varme vand på 55 grader
  • Tjek om alle radiatorerne er varme i toppen og kolde i bunden. Så er systemet indstillet korrekt. Hvis de er varme i bunden, kan det være tid til servicetjek

Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundesupport - skriv til os her.