Fjernvarme

  • Hvordan får jeg en årsopgørelse på min fjernvarme?

    Udfyld formularen her, så sender vi en årsopgørelse til dig. Husk at oplyse dit kundenummer.

  • Hvor finder jeg mit forbrug og faktura?

    Du kan finde din faktura og følge dit forbrug på Mine Sider. Du logger ind med dit kontonummer samt pinkode som står på din faktura. Du kan ikke selv vælge pinkode.
     

    Gå til Mine Sider her.

  • Hvordan logger jeg ind på Mine Sider?

    Du skal bruge dit kontonummer samt pinkode som står på din faktura. Du kan ikke selv vælge pinkoden.
     

    Gå til Mine Sider her.


    På Mine Sider kan du følge dit forbrug og se dine fakturaer.

  • SMS-service

    E.ONs SMS-service er et tilbud til vores fjernvarmekunder om at få vigtige driftsbeskeder og anden aktuel information pr. SMS. 
     

    Du kan tilmelde og afmelde dig SMS service her.

  • Hvordan tilmelder jeg mig til Betalingsservice?

    Du kan tilmelde dig Betalingsservice her.

  • Er der tilslutningspligt til fjernvarme, der hvor jeg bor?

    Det afhænger af de vedtagne lokalplaner knyttet til det område, hvor du bor. Du kan kontakte teknisk forvaltning i din kommune for at få svar på, hvilke regler der gælder konkret for dig.

  • Hvad gør jeg, når jeg flytter fra min bopæl?

    Som fraflytter skal du framelde dig adressen hos E.ON - slutaflæsningen derimod klarer E.ON selv ved hjælp af fjernaflæsning 
     

    Meld flytning her.
     

    Husk at oplyse din nye adresse, så vi kan sende en flytteopgørelse og eventuelt tilmelde dig på din nye adresse med et nyt kundenummer.
     

    Hvis du er bekendt med den nye indflytters navn, telefonnummer og mailadresse må du meget gerne fortælle os det.

  • Hvorfor stiger prisen på fjernvarme pr. 1. september 2022?

    Prisen stiger, fordi energipriserne er steget voldsomt siden efteråret 2021. Det gælder særligt naturgas, men de fleste andre energiformer er også steget – fx el, flis og træpiller. Vi benytter en kombination af forskellige varmekilder til at producere varme i E.ON, og derfor er vi ramt af de voldsomme prisstigninger.

     

    Prisen er gældende resten af 2022. Det betyder, at der indtil videre er fire måneder på den høje takst. Vi evaluerer prisniveauet i januar 2023 og håber, at vi kan sænke prisen igen allerede tidligt i 2023. Det er selvfølgelig helt afhængigt af udviklingen i energipriserne.

     

    Hvornår falder energi-priserne igen?
    September-prisen er gældende resten af 2022. Prisen er gældende resten af 2022. Vi evaluerer prisniveauet i januar 2023 og håber, at vi kan sænke prisen igen allerede tidligt i 2023. Det er selvfølgelig helt afhængigt af udviklingen i energipriserne.
     

    Vores prognoser for energipriser viser, at det skulle være muligt – men med den store usikkerhed i markedet, kan det desværre ændre sig.

     

    Hvorfor regulerer I priserne igen?
    Vores udgifter til at producere varme er steget markant som resultat af de stigende energipriser. Derfor er vi desværre nødt til at hæve priserne fra september.

     

    Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan betale min varmeregning?
    Så vil vi gerne vide det i forvejen – vi lader ikke nogen fryse til vinter. Kontakt os på varme@eon.dk eller 70 27 05 77, så finder vi sammen en løsning.

  • Hvordan lukker jeg for sommerventilen?

    Det har vi lavet en lille guide til - find den her.

     

    Det kan være svært at finde sommerventilen og slukke for cirkulationspumpen, men det er indsatsen værd, fordi der er penge at spare på varmeregningen. Også selvom du har skruet alle radiatorer ned på nul i løbet af sommeren.