apartment up_arrowboka_tidboka_tidcheckmark Imported Layers Copy 3Imported Layers Copy 3close_icon close_iconcontract-details direction error-messagefacebook rorligt_icon copygoogle_plushouse instagram_icon mailmailmap_pin_selected_map_pin Type something Imported Layers Copy 2Imported Layers Copy 2 Imported Layers Copy rabatt_icon Created with bin/sketchtool. radgivning_icon Created with bin/sketchtool. sms_icon Created with bin/sketchtool. Imported Layers 7Imported Layers 7 translate_icontwitteruser-contract vattenkraft_icon copy 3Customization

Én kontakt når det handler om el

Den 1. april 2016 overgår det danske elmarked til nye regler, også kaldet engrosmodellen. De nye regler på elmarkedet er lavet for at gøre det hele lidt nemmere og mere overskueligt for jer som kunder.

Én kontakt når det handler om el

De nye regler betyder blandt andet, at I fremover udelukkende skal kontakte os, som jeres elleverandør, hvis I har spørgsmål til jeres elforbrug, afregning, hvis I oplever strømsvigt, eller hvis I skal flytte.

Utskrift

Èn regning

Fremover modtager I kun én samlet regning fra os, som udover opkrævning for el også indeholder opkrævning af skatter, afgifter og transportudgifter for el. Det gør det lettere at få et samlet overblik over jeres elpris.  Når de nye regler er trådt i kraft, modtager I en slutopgørelse fra jeres netselskab.

Pr. 1. april står E.ON for afregning af følgende:

dk-768x319-nyeregler-figur2

Spørgsmål og svar om de nye regler på elmarkedet

Hvem påvirkes af engrosmodellen?
Alle danske elkunder - både private og erhvervskunder - vil blive berørt af Engrosmodellen, der træder i kraft den 1. april 2016.

Vores virksomhed skal flytte. Hvad gør vi?
Pr. 1. april 2016 skal flytning meldes til jeres el-leverandør, og I skal kontakte os på T 70 27 05 77. Det er vigtigt, at I får flyttet jeres elaftale med, når I flytter, så I også er sikret el på jeres nye adresse.

Stil selv et spørgsmål

Se alle spørgsmål og svar

Denne side er opdateret 13 januar 2017